ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Εστιάζουμε στην εξυπηρέτηση των πελατών μας ανταποκρινόμενοι άμεσα στα ερωτήματα τους.

Στην Cromar εστιάζουμε στην εξυπηρέτηση των πελατών μας ανταποκρινόμενοι άμεσα στα ερωτήματα και τις τυχόν παρατηρήσεις σας. Παρά την προσπάθειά μας αυτή, ενδεχομένως να έχετε κάποιο παράπονο για το οποίο θέλετε να μας ενημερώσετε.

Στην ενότητα αυτή, μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας σχετικά με το συμβόλαιό σας ή τις ασφαλιστικές υπηρεσίες που σας παρέχονται. Με αυτόν τον τρόπο, μας βοηθάτε να βελτιωνόμαστε και να γινόμαστε ακόμα πιο αποτελεσματικοί στην εξυπηρέτηση που σας προσφέρουμε.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ

Eάν διαπιστώσετε κάποια δυσλειτουργία ή θα θέλατε για οποιονδήποτε λόγο να παραπονεθείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή που σας εξυπηρετεί.

Αν δεν λάβετε ικανοποιητική απάντηση στο αιτημά σας παρακαλώ επικοινωνήστε με τον Υπεύθυνο Δαιχείρισης Παραπόνων της Cromar.

Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι τα ακόλουθα:

Υπεύθυνος Διαχείρισης Παραπόνων Cromar

Αγ Κωνσταντίνου 17 & Αγ Αναργύρων 42, 15124, Μαρούσι, Αθήνα, Ελλάδα
Τ. +30 210 8028946
F. +30 210 8029055
E. complaints@cromar.gr

Αν και ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Παραπόνων δεν μπορεί να σας βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματός σας, θα σας καθοδηγήσει να υποβάλετε επίσημο παράπονο σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται και αναφέρονται αναλυτικά στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας.