Σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία/επιχείρησή σας, θα πρέπει είτε να ειδοποιήσετε την CROMAR εντός οκτώ (8) ημερών από την ημερομηνία της ζημιάς, εγγράφως (email στη διεύθυνση requests@cromar.gr) είτε στον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή.
Πληροφορίες προς τον ασφαλισμένο
Μετά τη λήψη της Αναγγελίας Ζημιάς, ένας εκπρόσωπος της Cromar θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 48 ωρών για να σας ενημερώσει για τα πρόσθετα αποδεικτικά στοιχεία που απαιτούνται και να προγραμματίσει την επίσκεψη εμπειρογνώμονα (εάν κριθεί απαραίτητο) για την καταγραφή της ζημιάς.
Πληροφορίες αναγγελίας ζημιάς
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση σχετικά με την εξέλιξη της αίτησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Ζημιών τηλεφωνικά στο 210-8028946 (επιλογή 4), Δευτέρα – Παρασκευή (εκτός αργιών) από τις 09:00 – 17:00 ή να στείλετε email στις αξιώσεις @cromar.gr ή στο kostas.aslanoglou@cromar.gr.
Άμεση Αποζημίωση
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία ελέγχου ζημιών και συμφωνηθεί μαζί σας το ποσό της αποζημίωσης, εντός 48 ωρών θα καταβάλουμε την αποζημίωση στον τραπεζικό λογαριασμό που μας υποδείξετε.