Η δέσμευσή μας προς εσάς είναι να παρέχουμε υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες. Ωστόσο εάν διαπιστώσετε κάποια δυσλειτουργία ή θα θέλατε για οποιονδήποτε λόγο να παραπονεθείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με τον Υπεύθυνο Διαχείρισης Παραπόνων μας:
Cromar Insurance Brokers Ltd,
Αγίου Κωνσταντίνου 17 & Αγίων Αναργύρων,
Μαρούσι 151 24, Αθήνα
Τηλ.: + 30 210 802 8946
Fax : + 30 210 802 9055
E-mail: complaints@cromar.gr
Οι Ασφαλιστές ή το πρόσωπο που ορίζεται παραπάνω, στο οποίο έχει ανατεθεί να λειτουργεί για λογαριασμό τους, έχει στόχο να σας παρέχει την απόφασή του επί του παραπόνου σας γραπτώς, μέσα σε 50 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.
Εάν παραμένετε δυσαρεστημένος με την απάντησή μας σχετικά με το παράπονό σας ή εάν έχουν παρέλθει 50 ημερολογιακές ημέρες και δεν έχετε λάβει την τοποθέτησή μας, εάν επιθυμείτε έχετε τη δυνατότητα να απευθύνετε το παράπονό σας σε έναν από τους παρακάτω οργανισμούς:
Τράπεζα της Ελλάδος
Ελ. Βενιζέλου 21,
Αθήνα 102 50
Τηλ.: + 30 210 320 1111
Fax : + 30 210 323 2239/2816
E-mail: complaints@bankofgreece.gr
Ελληνικός Συνήγορος Καταναλωτή
Λ. Αλεξάνδρας 144,
Αθήνα 114 71
Τηλ.: + 30 210 646 0862
Fax : + 30 210 646 0414
E-mail: grammateia@synigoroskatanaloti.gr
Γενική Γραμματεία Υποθέσεων Καταναλωτή
Πλατεία Κάνιγγος,
Αθήνα 101 81
Τηλ.: + 30 210 646 0862
Fax : + 30 210 646 0414
E-mail: info@efpolis.gr
Η παραπάνω διαδικασία διαχείρισης παραπόνων δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά Σας.
Για την υποβολή του παραπόνου χρησιμοποιείστε το έντυπο Υποβολής Παραπόνου. Για να το κατεβάσετε κάντε κλικ
εδώ.